Informacja o wynikach kontroli problemowej wykonywania zadań obrony cywilnej
w wybranych jednostkach powiatu radziejowskiego - Urząd Gminy w Dobrem
sporządzona w oparciu o art. 4 ust.1 pkt 1 w związku z art. 6 ust. 1 pkt 4a ustawy z dnia
6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej( Dz. U. z 2016 r. , poz. 1764)
Cel kontroli: sprawdzenie stanu realizacji zadań obrony cywilnej w Urzędzie Gminy
w Dobrem.
ZAKRES KONTROLI
Realizacja zadań obrony cywilnej:
Wnioski i zalecenia kontrolujących:
Ad. 1) Sposób opracowania planu obrony cywilnej oceniono pozytywnie.
Ad. 2) Przedsięwzięcia związane z ochroną zabytków realizowane są dobrze.
Ad. 3) Dokumentacja dotycząca wykrywania i alarmowania oraz wczesnego ostrzegania prowadzona właściwie.
Ad. 4) Kontynuować szkolenia wśród mieszkańców gminy.
Ad. 5) Stan bazy magazynowej, prowadzenie przeglądów oraz prowadzenie dokumentacji oceniono pozytywnie.
Realizację zadań obrony cywilnej w Urzędzie Gminy w Dobrem oceniono pozytywnie.
Do ustaleń zawartych w protokole pokontrolnym nie zostały zgłoszone zastrzeżenia.
Wójt Gminy Dobre zobowiązany jest w terminie do dnia 30 lipca 2017 roku poinformować organ zarządzający kontrolę o sposobie wykorzystania uwag i wykonania wniosków oraz o podjętych działaniach lub przyczynach nie podjęcia tych działań. Pisemny meldunek o wykonaniu zaleceń należy przesłać do Starostwa Powiatowego w Radziejowie.